noutăți

Centrul iQWeLT angajează ASISTENT MANAGER

joi, 14 februarie 2019


Cu bucurie și entuziasm, vă anunțăm că se eliberează un post în cadrul echipei Centrului iQWeLT. Colega noastră care îndeplinește rolul de Asistent Manager va deveni în curând mămică, iar noi trebuie să găsim pe cineva care să ne reîntregească echipa după plecarea ei.
 

Cum ar trebui să fie această persoană astfel încât să fim cu toții mulțumiți de colaborare?

1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. Să fie de gașcă adică - ne înțelegem super bine în centru și vrem să păstrăm această atmosferă.
2. Să fie dispusă să învețe. Dacă nu învață, nu crește, iar dacă angajații nu se dezvoltă, nici iQWeLT nu crește.
3. Să se îmbrace cu gust – imaginea viitorului membru al echipei transmite imaginea firmei și e important să ne potrivim.
4. Să fie organizată și atentă la detalii, ca să ne putem baza în continuare unii pe alții.
5. Să fie descurcăreață, perseverentă și proactivă. Când are o problemă de rezolvat, să nu renunțe până nu găsește soluția.
6. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos, educat și corect în limba română – și aici este vorba tot despre imaginea firmei.
7. Să îi placă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din firmă.
8. Pentru noi nu contează vârsta sau dacă e femeie sau bărbat, contează doar atitudinea!
 

Ce responsabilități va avea această persoană?

  • Va veni cu punctualitate la job. Programul de lucru este 10:00 -18:30, de luni până vineri ( include pauza de prânz de 30 min.)
  • Va răspunde la e-mail-uri & telefoane. Uneori va răpunde și de trei ori pe zi la aceeași întrebare J
  • Va întocmi contracte, va emite facturi și va încasa facturile. Le va mulțumi clienților că ne-au plătit factura, dar le va și aminti dacă au restanțe.
  • Se va ocupa de logistica centrului: comanda de apă, cafea, fructe, hârtie, toner, etc.
  • Se va ocupa de actualizarea bazei de date (introducere contacte noi).
  • Va participa la ședințele iQWeLT
 

Ce îi oferim viitorului membru al echipei iQWeLT?

  • Atmosferă plăcută, relaxată și dinamică la locul de muncă
  • Salariu fix, la dată fixă
  • Laptop & telefon de serviciu. Nu încărcăm agendele personale cu contactele de la job.
  • Bibliotecă cu o mulțime de cărți pe care poți să le citești în timpul orelor de lucru - nu toată ziua, dar în fiecare zi câte puțin ne face oameni mai buni :)
  • Șef serios, bun și înțelegător
  • Posibilitatea de a pune în practică propriile idei. Ne bazăm pe creativitatea fiecărui membru al echipei pentru a aduce constant îmbunătățiri serviciilor noastre.
 

De când avem nevoie de un nou membru în echipă?

Cât mai repede. Am dori să începem să lucrăm împreună chiar de la 1 Martie!
 
Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a lucra cu noi și te potrivești cu descrierea în 8 puncte a colegului nostru ideal, trimite-ne un mail cu CV-ul tău, însoțit de o fotografie portret, la adresa [email protected] și scrie-ne în e-mail răspunsul tău la următoarea întrebare:
De ce îți dorești acest loc de muncă?
Dacă e-mail tău nu conține răspunsul la întrebarea de mai sus, CV-ul și fotografia portret, nu vom putea lua în considerare aplicația ta.

Te așteptăm în echipă!
 
PS: Dă un SHARE, te rugăm! Poate ai un prieten/o prietenă care să fie în cautarea unui loc de muncă și e exact persoana pe care o căutăm :) Mulțumim!